Sunday, January 20, 2008

Januari...

Jul och nyår har passerat och det har varit fullt upp. Jag tänkte att jag kanske skulle kunna få igång den här bloggen eftersom det varit lite strul med min gamla. Solen skiner idag och det har varit 20 C. Lunchen intogs ute på altanen och A var så glad över att vi åter kunde sitta ute! Jag är en aningens förkyld men annars är det tip top. Veckan som kommer blir full av aktivitet. Måndag är det skola och träff med mammorna, tisdag och torsdag blir det lektioner i svenska för argentinska A och onsdag kanske jag ska försöka klämma in en yoga. Kanske överraska A med en sväng till KK också? Tyvärr har vårt favoritlibanesställe stängt i ännu en månad men sen så! Jag ska lägga upp lite bilder på vår sväng till Sverige också alldeles snart och fixa in bilder på hemsidan.

Ha en fin söndag!

1 comment:

Bonnie´s vita rum said...

kul att läsa lite om vad ni gör om dagarna!
Synd att vi inte sågs sist!
Saknar er!

Kram Bonnie