Sunday, May 16, 2010

Cute little bowls...

Jag har letat efter nya små frukostskålar men inte hittat några. Dessa hittade jag på nätet och kände genast att de var perfekta! Små och söta och passar bra till frukost eller fruktsallad eller så. Ha en fin vecka!




I've been on the lookout for a few new breakfast bowls but I haven't found any. And then lo and behold these just popped up when I was surfing one day and I immediately knew that these were perfect! Small, cute and perfect for brekfast or fruit salad and various other things. Have a great week!


♥ Susanne

5 comments:

Windlost said...

Oh, those are cute little ones. Good for small treats and ice cream too!! xo Terri

ExPIAtriate said...

Ah vad sota! Ser fram emot att fa shoppa lite fina svenska saker nar jag kommer hem, kanske besoka en eller annan loppis!
Lampan var jattefin, har du kopt den an? Mina foraldrar hade nagot liknande i hallen nar jag vaxte upp fast den var mer jamnlang, minns att jag alltid tyckte om att kanna pa de dar sma sakerna som hangde fran lampan!!
Ha en fortsatt harlig vecka!
Kram

Pia

MiaMaria said...

Hejsan!

JA dessa skålar är ju bara så fina...bra köp!

HA nu en skön vecka!
MiaMaria

Stjärnor & Champagne said...

Dom är jättefina, har några vita och några rosa. Bra pris och användbara. Ha det gott/ Kramkram Anne

Signe 1 said...

Dessa frukost/latteskålar är så fina! Kanonbra val!:-) Ha en fin fredag! Kram Sofia