Thursday, April 15, 2010

Grattis min lilla Älskling!! / Happy birthday my little darling!!

Tänk att det är 6 år sedan du kom till mig lilla Snuttis! Du älskade att vara i magen men du älskar att vara irl med. Du är så gosig, lugn, rar, mysig, pigg, eftertänksam, busig, brådmogen, finurlig, smart, klurig och GLAD! Du är så lätt att ha som son och så underbar! Det är en fröjd att vara med dig och jag njuter varje dag av att få vara din Mamma! Vad skulle jag göra utan dig min lille Snuttis! Jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag hoppas att du får ett underbart liv!



It's 6 years since you came to me my little Sweetie! You loved being in my belly but you love being irl too. You are so cuddly, calm, sweet, snuggly, alert, thoughtful, mischievous, mature, ingenious, clever, smart, and HAPPY! You are so easy to have as a son and so wonderful! It is a pleasure to be with you and I love being your Mom! What would I do without you my little Snuttis! I love you with all my heart and I hope that you will have a wonderful life!

♥ Susanne

No comments: