Sunday, April 11, 2010

Crispy and tasty müsli!

Vi har avnjutit en underbar påskvecka med familjen och vänner, god mat, roliga upptåg och mysiga stunder. Jag har egentligen aldrig varit vare sig morgonmänniska eller frukostmänniska men efter flera år så har jag nu kommit fram till att det är trots allt inte så dumt med frukost. Just nu äter jag lättfil med Niklas goda müsli på till frukost. Både mumsig och nyttig och man kan ha i lite vad man vill. Är ni frukostmänniskor? Vad äter ni isåfall till frukost?


We've had a wonderful Easter week with family and friends, delicious food, fun adventures and lots of snuggling. I've never really been a morning person or a breakfast eater but after several years I've now come to the conclusion that it is after all not that bad eating breakfast. Right now I'm eating soured milk with Niklas' tasty müsli for breakfast. Both tasty and nutritious and you can add what you want. Are you a breakfast person? If so what do you eat for breakfast?

♥ Susanne

1 comment:

Stämningsfullt said...

Hej!
Pga av riktigt dålig magkänsla så har jag valt att radera mitt tidigare inlägg med tävlingen. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att du hann kommentera och länka och ber dig att ta bort länken till tävlingen.
Som sagt, jag ber om ursäkt!
kram!