Monday, February 14, 2011

Happy Valentines Day! ♥

Jag tycker mycket om att fira saker! Det betyder inte att det måste vara dyrt eller extravagant eller så utan något litet och roligt bara. Jag hittade en söt liten långärmad tshirt från Polarn till sonen och söta små röda chokladhjärtan (han förklarade att han vill inte ha strumpor med hjärtan på men kanske några chokladhjärtan för det är ju trots allt Alla Hjärtans Dag!). Till mannen lite god mörk choklad med olika smaker såsom whisky och espresso. Sonen hade med sig ett jättesött Alla Hjärtans Dagskort till mig och mannen överraskade mig med en söt liten hjärtburk med ordet Älska skrivet i olika språk och han hade fyllt det med små chokladhjärtan, jättefint! Vi bakade en Cheesecakebrowniekaka som var jättesmaskig men oj så mäktig! En mysig dag helt enkelt! Hoppas att ni också haft en fin Alla Hjärtans Dag!





I like to celebrate things! This doesn't mean that it has to be expensive or extravagant. Just something small and fun. I found some a cute little striped blue and white longsleeved t-shirt for my son and cute little red chocolate hearts (he explained that he didn't want any socks with hearts on them but maybe some chocolate hearts because it is after all Valentine's Day!). For my husband I found some dark chocolate in different flavors such as whisky and espresso. And my gave me a lovely Valentine's Day card and my husband surprised me with a cute little heart tin that says Love in various languages and he filled it with chocolate hearts, really cute! We made a nice Cheesecakebrowniecake that was delicious but oh so filling! A very cozy Valentine's Day! Hope you have all enjoyed Valentines too!


♥ Susanne

1 comment:

ExPIAtriate said...

Ah vad fint! Det ar de sma sakerna som gor vardagen!! Jag kopte ocksa sma hjartaskar med choklad till barnen, dottern forklarade dock att hon inte gillade choklad men hon beholl asken... Maken fick inget men vi at en god middag och sa skickade jag blombud till min mamma hemma i Sverige! Att ge kanns roligare an att fa ibland! Cheesecaken sag valdigt god ut, mums! Hoppas ni far en fortsatt harlig vecka!
Kram!