Friday, September 24, 2010

Raspberry Caves!

Jag tycker mycket om att baka och gör det så ofta jag får tillfälle! Hallongrottor är så gott och enkelt att baka också! Jag ville så gärna visa er min fina vita lilla duk med röda hjärtan men den är spårlöst försvunnen, hittar den ingenstans. Nåja hoppas att den kommer fram snart. Idag ska vi till simhallen och då tänkte jag att det kan vara gott med hallongrottor och de på kursen imorgon vill säkert också smaka! Kram o ha en fin helg!



I like to bake and I do it as often as I can! Raspberry caves are really delicious and easy to make too! I wanted to show you my little white tablecloth with red hearts but it seems to have vanished, I can't find it anywhere. Oh well, hope it shows up soonish. Today we are going swimming with a friend and I thought that it would be nice to bring some cookies along and also bring some for my classmates tomorrow! Hugs and have a nice weekend!

♥ Susanne

1 comment:

ExPIAtriate said...

Mums vad gott det ser ut, jag alskar hallongrottor! Kanske skulle ta och baka lite jag ocksa? hoppas ni hade harlig dag i simhallen! Vi har varit nere i omradets pool och nu sover sonen sott och lilltjejen pysslar framfor Tv:n!
Har din kurs borjat igen? Hur lange pagar den? Ar det skont att vara tillbaka i rutiner igen? Jag tycker det ar lite skont att skolorna borjat igen, man far struktur pa tillvaron!
Kram!