Tuesday, June 30, 2009

Födelsedag // Birthday!

30e juni fyllde jag 33 och som vanligt så känner jag mig inte en dag äldre! Födelsedagen avnjöts med familj och vänner! Vi åt en smaskig lunch och jag fick stora blodröda rosor av min man och son i en vacker vas! Tack, de är så vackra och maffiga! En är formad som ett hjärta, ganska coolt tycker jag. På kvällen åt vi en mumsig marängkaka med curd och jordgubbar, blåbär och hallon på. En härlig födelsedag! Vi njuter av sommaren, solen och värmen och jag hoppas att ni också har det bra i värmen!







30th of June I turned 33 and as always I don't feel any older! I had a lovely birthday with my family and friends! We had a delicious lunch, I got some lovely blood red roses from my husband and son and a lovely vase! Thankyou! I've always loved blood red roses, and one is shaped like a heart, pretty cool! In the evening we ate a delicious crunchy meringue cake with curd and strawberries, blueberries and raspberries. A very nice birthday indeed! We are enjoying the summer, sun and warmth and I hope that you are also enjoying yourselves!

♥ Susanne

2 comments:

Alexandra said...

Grattis i efterskott! Då är du ungefär ett halvår yngre än mig :)

Fina rosor du fick! Det verkar som du hade en fin födelsedag!

Kram Alexandra

Sublim design och Blossom kitchen said...

Grattis i efterskott!
Vilken ljuvlig bukett du fått,
och kakan ser hel smarrig ut:)
ha en fortsatt skön sommar.
kram/s