Friday, March 21, 2008

Glad Påsk! / Happy Easter!

Idag vaknade jag halv ett av någon anledning. Mycket skönt att sova ut lite! Nu sitter jag och piggnar till med fil och müsli samt Mika. Solen strålar, det är vindstilla och sköna 17 C. Perfekt Påskdag! Idag tänkte jag att ni skulle få se en bild på köket. Ungefär så som jag vill att det ska se ut. Luckorna ska vara vita. Bänkskivan har vi velat fram och tillbaka över men det blir nog trä till slut eller laminat. Golvet är vitt klinker och vi kommer nog ha något litet kakel på väggarna i vitt. Jag gillar fräscha kök. Ha en skön påsk!



For some reason I woke up at 12.30 today. I love sleep-ins! Now I'm having some fil and müsli while listening to Mika. The sun is shining brightly, there's no wind and lovely 17 C! A perfect Easter day! Today I'm going to show you a picture of our future kitchen. I want it to look something like this. I want the doors to be white. We struggle back and forth when it comes to the kitchen tops but I think we will end up having either wood or laminates. The floor will have large white tiles and there will be smaller tiles between the cupboards and the top. I like a sensation of freshness in kitchens! Have a blissful Easter!

8 comments:

Änglahem said...

17C....fusk!!! första omgången snö har regnat bort det mesta men nu håller nästa snöelände att dra in...*buuuhuu*. Tror jag tar min lilla kvast och far ner till dig istället...! Hade inte varit dumt med lite värme nu*suuuck*.

Ha en skön påsk i värmen!!
Kramar
Ulrika

mittiminvillervalla said...

Hallåj så här på långfredagskvällen! Har smitit iväg en stund från min sjuklingar. Tog kvasten påsken till ära! Den går som ett spjut min piasava!

Mellanlandade bara för att önska en go och glad påsk!

Bäst brumma vidare hemåt då! ;o)

Stora påskkramen!

Monika

~~♥ Mamma Millan ♥~~ said...

Hellojsan..o tack för fina ord hos mig!!!! Ja det har varit en lååååång o skön fredag , lite för mö god mat bara!!!!!

__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥____♥_____♥____♥
_♥_______o_______♥
_♥_____=___=_____♥
___♥_____W_____♥
_____♥________♥
_______♥♥♥♥♥♥
~~~*GLAD PÅSK*~~~
Önskar Millan!!!!

Kram♥

~~♥ Mamma Millan ♥~~ said...

Hellojsan..o tack för fina ord hos mig!!!! Ja det har varit en lååååång o skön fredag , lite för mö god mat bara!!!!!

__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥____♥_____♥____♥
_♥_______o_______♥
_♥_____=___=_____♥
___♥_____W_____♥
_____♥________♥
_______♥♥♥♥♥♥
~~~*GLAD PÅSK*~~~
Önskar Millan!!!!

Kram♥

Lilla Blanka said...

Hej!
Vad kul att planera köket så där..det ser ut att bli jättefint!
Ha en skön helg och Glad Påsk!
Kramar
Mia

Service Care said...

G L A D P Å S K ! !

Köket ser trevligt ut, ska snart knyta mig.. det har varit en lång fredag...

Kramiz

londonhem said...

det där köket kommer att bli superfint. Jag gillar också när det är vitt och enkelt.
Ha en bra påsk
anna

Bonnie´s vita rum said...

Hejsan vännen
Jag tror det blir super i köket..
Ska bli så kul att komma o se hur ni har det i sommar!

Ni är väl klara med lägenheten då va?
hehe

Kram Bonnie